از بین بردن چین و چروک بدن با روغن خراطین

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

روغن خراطین یکی از طبیعی ترین روغن هایی است که برای افزایش حجم و اندازه اعضای بدن استفاده می شود. مثلا خانم ها از روغن خراطین برای افزایش حجم سینه ها، گونه ها، باسن و برداشتن خط لب و آقایان نیز از آن برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده می کنند. جالب است بدانید که اگرچه در برخی موارد ویژگی ها و صفات غیر علمی و باور نکردنی به برخی روغن ها نسبت داده می شود، اما خواص روغن خراطین برای بدن شایعه نیست و با برخی یافته های علمی ثابت شده است.

 

این روغن از نوعی کرم خاکی بومی هند به نام “Eisenia fetida” به دست می آید. این کرم ماده ای به نام «آلانتین» در بدن خود دارد که می تواند سایز و حجم اعضای بدن انسان را افزایش دهد. همچنین گفته می شود از بیش از 30 نوع اسید آمینه شناخته شده در جهان، حدود 18 نوع آن در بدن کرم ایسنفتیدا وجود دارد و این یک ویژگی بسیار خاص است.

 

روغن خراطین

روغن خراطین سالهاست که در طب سنتی آسیا و اروپا به عنوان بهترین روش درمانی طبیعی برای افزایش سایز اندام های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این روغن از گذشته های دور و در پزشکی آن زمان به عنوان جایگزینی برای کرم های شیمیایی امروزی استفاده می شده است. یک روغن خراطین خوب و سالم باید حاوی 96 درصد روغن کرم ایزنفتیدا باشد که خود حاوی 96.2 درصد آلانتن و بقیه کلاژن و پروتئین است. به طور کلی از روغن زالو در روغن های خراطین نیز استفاده می شود، زیرا حاوی مواد کلاژن ساز است. نسبت روغن زالو به روغن این محصول نباید بیشتر از 1 به 50 باشد، همچنین روغن خراطین اصل، غلیظ و بدون بو است که با انواع پوست سازگار است و به راحتی جذب پوست می شود.

خواص و کاربردهای روغن خراطین

  1. خطوط اخم، خطوط خنده و چین و چروک را از بین ببرید

امروزه یکی از اصلی ترین مواد مورد استفاده در کرم های رفع چین و چروک با کیفیت، روغن خراطین است. این روغن باعث ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست می شود و پوست را نرم و صاف می کند. قبل از استفاده از این روغن کافی است پوست خود را به خوبی بشویید و خشک کنید. سپس ناحیه مورد نظر را با انگشتان خود به مدت یک دقیقه ماساژ دهید تا کمی گرم شود. می توانید از حوله گرم هم استفاده کنید. حالا چند قطره روغن خراطین را روی ناحیه مورد نظر بریزید و صورت خود را به مدت 5 دقیقه با حرکات دورانی ماساژ دهید. این روش را به مدت دو هفته و حداقل یک بار در روز تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

  1. افزایش سایز و حجم بدن

اولین و مهمترین مزیت این است که این روغن می تواند سایز لب ها، گونه ها، سینه و باسن را در خانم ها و آقایان افزایش دهد. علاوه بر این در افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان بسیار موثر است.

  1. گودی زیر چشم را بردارید

یکی از مهمترین خواص روغن خراطین از بین بردن گودی زیر چشم است. به همین دلیل کافی است روزانه با چند قطره روغن خراطین ناحیه زیر چشم خود را ماساژ دهید.

  1. افزایش خجم بدن ورزشکاران

به جای استفاده از مکمل های غذایی و داروهای شیمیایی برای لاغری و افزایش سایز بدن می توانید از روغن خراطین استفاده کنید که روشی طبیعی، ایمن و موثر است. نتیجه شگفت انگیز خواهد بود.

  1. شکل دادن به بدن، مجسمه سازی بدن

با گذشت زمان، افراد دچار افتادگی و شل شدن اعضای بدن می شوند. برای بهبود این وضعیت، روغن خراطین بهترین گزینه است.

  1. افزایش طول آلت تناسلی در مردان

اگرچه طول طبیعی آلت تناسلی حدود 15 سانتی متر است، روغن خراطین روشی مطمئن، ایمن و کم هزینه با نتیجه مثبت است، زیرا می تواند در یک دوره 45 روزه بین 2 تا 5 سانتی متر افزایش یابد.

  1. تقویت مو و افزایش حجم آن

از دیگر خواص روغن خراطین می توان به افزایش رشد و کمک به تقویت مو اشاره کرد. فقط کافی است حدود 15 دقیقه پوست سر خود را با این روغن ماساژ دهید. این روند را دو بار در هفته به مدت یک ماه ادامه دهید. این کار باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شود که در نهایت باعث تقویت مو و ریشه مو می شود.

  1. جوش و آکنه را از بین می برد

بر اساس آزمایشی که اخیراً در دانشگاه پنسیلوانیا انجام شد، مشاهده شد که روغن خراطین به دلیل داشتن طیف وسیعی از اسیدهای آمینه، می تواند ملانین موجود در پوست را با طیف T4 همرنگ کند و در نتیجه به حداکثر هماهنگی ممکن با رنگ پوست می رسد و در نتیجه آن لکه ها را به طور کامل از بین می برند.

  1. ترک های باقی مانده از زایمان را از بین ببرید

بعد از زایمان ترک هایی در ناحیه شکم ایجاد می شود که برای از بین بردن آنها می توانید از روغن خراطین استفاده کنید کافی است تا 40 روز بعد از دوران نقاهت پس از زایمان هر روز به مدت 5 دقیقه از این روغن روی بدن خود استفاده کنید. معمولا بدون استثنا بین 25 تا 55 روز طول می کشد تا ترک های سطحی یا عمیق به طور کامل بهبود یابند.

  1. آرامش روانی

به طور کلی برای افزایش طول آلت تناسلی از روش های جراحی، کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و … استفاده می شود. اما روغن طبیعی خراطین روشی بسیار مطمئن، کم‌هزینه و مؤثر در بین روش‌های ذکر شده می‌باشد، زیرا در مدت 30 تا 45 روز می‌تواند حدود 2 تا 5 سانتی‌متر قد را افزایش دهد.

  1. افزایش جریان خون در بدن

ماساژ روغن خراطین روی ماهیچه ها باعث افزایش جریان خون و بهبود تغذیه می شود و در نتیجه عضلات با سرعت بیشتری حجیم می شوند. از طرفی ماساژ درمانی به دلیل افزایش خاصیت گردش خون، برای تسکین درد مفاصل و روماتیسمی بسیار مفید است.

نحوه استفاده و مصرف روغن خراطین

  1. قبل از استفاده، ناحیه مورد نظر را بشویید تا روغن کاملا روی پوست پخش شود.
  2. قبل از استفاده از روغن کراتینه، ناحیه مورد نظر را به آرامی و خوب ماساژ دهید تا گردش خون در آن اندام افزایش یابد.
  3. وقتی پوست خشک شد 3-5 قطره روغن روی پوست ریخته و ماساژ دهید.
  4. این روش را هر 24 ساعت، ترجیحاً قبل از خواب تکرار کنید.
  5. برای اندازه طولی یا مورب، روش ماساژ متفاوت است.
  6. ماساژ باید برای بدن مناسب باشد: ماساژ دایره ای، پنی مور، پنی لس یا ضربه ای. توجه داشته باشید که مدت زمانی که برای ماساژ صرف می کنید مهم نیست. بلکه مسئله مهم این است که روغنی که برای ماساژ روی بدنتان ریخته اید باید کاملا جذب شود.
  7. در حین استفاده از روغن خراطین آب فراوان بنوشید.
  8. توجه داشته باشید که روغن خراطین را به مدت 8 ساعت روی پوست نگه دارید تا اثر دلخواه را بگیرد.

عوارض جانبی روغن خراطین

از نظر علمی ثابت شده است که محصولاتی که به طور طبیعی به دست می آیند و فاقد مواد شیمیایی هستند و انسان در تولید آنها نقش و تاثیری ندارد، اگر وارد خون یا معده نشود، هیچ آسیبی برای انسان ندارد. به همین دلیل اگر روغن خراطین به صورت موضعی روی پوست بدن استفاده شود خطری نخواهد داشت. به طور کلی، زمانی که روغن مورد استفاده شما خالص نباشد، آثار نفت سفید ظاهر می شود. اگر این روغن حاوی مواد نگهدارنده یا روغن های مختلف باشد، می تواند اثراتی شبیه آکنه روی صورت ایجاد کند. همچنین افرادی که صورت چرب و جوش دارند باید دو ساعت پس از استفاده از روغن خراطین صورت خود را بشویند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.