خرید روغن کنجد سالم از نیکوان

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

آیا میدانید روغن کنجد یک روغن کاملا سالم و بدون چربی مضر می باشد؟ بسیاری از خانواده ها برای روغن مصرفی خود، به دنبال یک روغن سالم و بدون چربی مضر می باشند.

سالم ترین روغن مصرفی چه روغنی است؟ 

همانطور که میدانید امروزه شاهد انواع روغن های مضر صنعتی در بازار هستیم. مصرف مداوم این روغن های مضر باعث به وجود آمدن بسیاری از بیماری های مختلف مانند بیماری چربی خون و بیماری قلبی می شوند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که سلامتی خودتان و خانواده تان برایتان اهمیت دارد، به شما پیشنهاد می دهیم از مصرف روغن  گیاهی کنجد غافل نشوید.

روغن کنجد نیکوان یک روغن کاملا گیاهی بوده که از دانه های مغذی کنجد گرفته می شود. مصرف این روغن علاوه بر اینکه برای سلامتی شما ضرری ندارد، بلکه سلامتی جسم شما را هم تضمین می کند.

این محصول یک عطر و مزه خاص و متفاوتی داشته و با ذائقه های متفاوت هم متناسب می باشد. بر این اساس می توان به جرات گفت، روغن  گیاهی کنجد، یکی از سالم ترین و بهترین روغن های گیاهی بوده که مصرف آن سلامتی شما را تضمین می کند. این روغن انتخاب افرادی است که برای سلامتی خودشان اهمیت زیادی قائلند.

روغن کنجد نیکوان

ارزش غذایی روغن کنجد

همانطور که گفته شد، دانه های سفید کنجد بسیار مغذی  و مقوی می باشند. این دانه های سفید اگرچه دارای جثه ای کوچک هستند ولی از ارزش غذایی فوق العاده ای هم برخوردار می باشند. روغن کنجد که از دانه های ریز کنجد فرآوری می شود، منبع بسیار غنی از منگنز و مس است. این روغن حاوی مقادیر قابل توجهی از املاح و مواد معدنی ضروری بدن نیز می باشد. همچنین این روغن سالم سرشار از کلسیم و آهن و روی و منیزیم، فسفر، سلنیوم، ویتامین  A، C، D، E ،B  و K می باشد.

جالب است بدانید روغن کنجد بر خلاف روغن های مضر از چربی های غیر اشباع بسیار کمتری هم  برخوردار می باشد. لازم به ذکر است این روغن بدون کلسترول بوده و برای افرادی که مشکل بیماری چربی خون بالا دارند، یک انتخاب درجه یک محسوب می شود. لذا با این تفاسیر باید بیان کرد، روغن  گیاهی کنجد با توجه به ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد، به عنوان یک روغن سالم و درجه یک به شمار می رود.

کنجد درجه یک

فواید روغن سالم کنجد

در مورد روغن کنجد همانطور که گفته شد از فواید بیشماری برخوردار می باشد. این روغن با توجه به مواد معدنی زیادی که دارد اثر درمانی فراوانی داشته و از ابتلا به بیماری های گوناگون هم جلوگیری می کند. روغن کنجد به دلیل داشتن منیزیم برای جلوگیری از دیابت بسیار عالی می باشد. لذا افرادی که دچار بیماری دیابت هستند، مصرف این روغن گیاهی برایشان بسیار مفید تلقی می شود. جالب است بدانید، مصرف روغن کنجد برخلاف روغن های مضر صنعتی باعث کاهش فشار خون بالا می شود.

لازم به ذکر است، این محصول به عنوان تنها روغن سالمی است که افراد با فشار خون  بالا و دیابت می توانند با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند. یکی دیگر از فواید استفاده از روغن کنجد، درمان کم خونی می باشد. چرا که این محصول سرشار از آهن بوده و برای افرادی که دچار فقر آهن و کم خونی هستند، یک گزینه بسیار ویژه محسوب می شود.

این روغن گیاهی برای افرادی  که دچار مشکل قلبی هستند، یک روغن فوق العاده درجه یک به شمار می رود. چرا که این محصول حاوی ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بوده و برای سلامت قلب و عروق بسیار پرفایده می باشد. جالب است بدانید این روغن معطر به دلیل داشتن فیبر فراوان برای سلامت دستگاه گوارش بسیار عالی بوده و در روند عملکرد روده و معده بسیار موثر می باشد.

روغن کنجد پر فایده

روغن کنجد خالص را از کجا تهیه کنیم؟

شاید این سوال ذهن شما را درگیر نماید که از کجا می توان روغن کنجد درجه یک را تهیه نمود. البته امروزه با وجود فیک و تقلبی بودن محصولات این نگرانی طبیعی است که شما برای خرید یک روغن سالم و گیاهی دغدغه مند باشید. به همین خاطر ما در این مطلب، قصد داریم یک روغن گیاهی کنجد خالص و فوق العاده را به شما بزرگواران معرفی نماییم. روغن کنجد نیکوان یک روغن کاملا خالص و طبیعی بوده که از دانه های کنجد روغنی درجه یک گرفته شده است.

خیلی از افراد در مورد روغن کنجد این  سوال مهم برایشان پیش می آید که آیا روغن کنجد نیکوان برای سرخ کردن مناسب است؟

در جواب این سوال باید به جرات گفت، بله. روغن کنجد در نیکوان هم برای سرخ کردنی و هم پخت و پز تولید می شوند.

روغن کنجد سرخ کردنی نیکوان قابلیت مصرف برای سرخ کردن غذا بر روی شعله ملایم را دارا می باشد. لازم به ذکر است، نقطه دود روغن سرخ کردنی کنجد گیاهی 226 می باشد.

لذا شما می توانید با خیالی آسوده انواع غذاهای خوراکی خود را بدون نگرانی از کلسترول بالا و چربی در روغن  گیاهی کنجد نیکوان سرخ نمایید. این روغن برا پخت و پز و سالاد بسیار معطر بوده و مزه سالاد را بسیار لذیذ تر و خوشمزه تر می نماید.

قیمت روغن کنجد در نیکوان

مسئله قیمت یک سوال همیشگی برای خریداران محسوب می شود. به همین علت باید بیان کرد، مجموعه نیکوان از شروع کار خود، رضایت مشتریان را هدف مجموعه خود در نظر گرفته است. لذا در رابطه با قیمت محصولات نیکوان باید عرض نماییم، با توجه به کیفیت و خالص بودن روغن های کنجد در نیکوان، قیمت آن ها بسیار منصفانه می باشند.

در ادامه این نکته را یادآور شویم که میزان مصرف روغن کنجد در سرخ کردن غذا، یک پنجم روغن های معمولی است. این بدان معنا است که شما روغن کنجد کمتری نسبت به روغن های دیگر استفاده می کنید.

در نتیجه میزان ماندگاری این روغن گیاهی بالاتر از روغن های دیگر می باشد. شما با خرید روغن کنجد از نیکوان، علاوه بر اینکه مزه غذاهایتان را لذیذ تر خواهید کرد، بلکه سلامتی را به خود هدیه می دهید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم با خرید روغن  گیاهی کنجد از این مجموعه معتبر، سلامتی خود را تضمین نمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.